Napisane przez: Macu | Grudzień 4, 2009

Startujemy!

Witam na polskiej stronie kibiców Fulham FC!

Zamiar założenia takiego bloga miałem w głowie od dawna, ale tkwił on tam dość nieśmiało. Przecież przedsięwzięcie to z góry skazane jest na niepowodzenie. Bo ilu jest takich jak ja, kibicujących malutkiemu klubikowi z Londynu, których kibiców potulnie nazywa się w Polsce wieśniakami. Przecież w samej stolicy Albionu aż roi się od klubów piłkarskich, a większość z nich jest o wiele bardziej utytułowana niż Fulham. Dla Chelsea pozyskiwanie nowych kibiców znad Wisły nie jest trudnym zadaniem. Wystarczy, że niebiescy zagrają w finale LM, Terry poślizgnie się przy wykonywaniu karnego, a Didier Drogba wykrzyczy do kamery coś o pier*** hańbie. Ale dla Fulham? Niektórzy moi znajomy śledzący dość regularnie wyniki piłkarskie nawet nie zdawali sobie sprawy, że klub taki gra w Premiership. Polski kibic The Cottagers jest zatem niebywałym ewenementem, efektem fikuśnego zrządzenia losu. Mam jednak nadzieję, że ten blog pomoże w zgrupowaniu takich ludzi, a jego żywot będzie dłuższy niż miało to miejsce w przypadku szybko wymierających polskich storn poświęconych temu klubowi. Pomóżcie uchronić ten gatunek.

Jeżeli chodzi o formę blogu, to na pewno jest to sprawa, która dopiero się wykrystalizuje. Bez wątpienia będzie tu trochę newsów, komentarzy dotyczących meczów i felietonów. Nie wykluczam jednak, że będę dodawał też komentarze nie związane stricte z zespołem, tyczące się np. ogółem piłki nożnej. Oczywiście jestem otwarty na propozycje współpracy.

Oficjalnie przecinam czerwoną wstęgę i blog uważam za otwarty.

Macu

Responses

  1. no i git, będę odwiedzał regularnie.

  2. 4

  3. Jak tak samo jak janos, będe odwiedzał regularnie i przy okazji dlaczego jest takie dziwne godło Fulham?Przecież teraz jest inne

    • Co do logo, to są generalnie dwa powody. Po pierwsze, lepiej pasuje do kolorystyki strony. 😛 Po drugie, bardzo duża część kibiców Fulham pragnie powrotu do starego logo, które mocno bazuje na historycznym herbie okręgu (?) Fulham. Uznałem, że obecne logo jest w nagłówku strony, a ponadto wszyscy je znają. 🙂

  4. Zinha, jest to stary emblemat Fulham. Używany mniej więcej do 2000 roku. I faktycznie, jest tak jak mówi Macu, że wśród zagorzałych fanów panuje drobna niechęć do tego nowoczesnego logo. Czytałem nawet jakieś absurdalne wątki na forach, że przypomina ono niby swastykę, ale to jest akurat przekomiczne.

    A przede wszystkim również mam wielką nadzieję, że będą udzielać się na tej stronie polscy fani, byśmy przekonali się, ile ich tak naprawdę jest. Efekt fikuśnego zrządzenia losu… to jest naprawdę dobre określenie.

  5. Macu ,jeśli o mnie chodzi to bardzo podobają mi się te długie opisy meczowe pisz je dalej.

  6. Macu ,jeśli o mnie chodzi to bardzo podobają mi się te długie opisy meczowe. Pisz je dalej.

  7. Sory wyslałem 2 razy to samo

  8. Jak oceniacie szansę na przejście Szachtara Donieck?

  9. zdrowie Bobbiego!!!

  10. […] pierwszego posta na tym blogu, wspominałem o tym, że losy podobnego typu przedsięwzięć są turbulentne i […]

  11. witam wierny kibic fulham z lilie road pozdrawiam i dzieki za bloga


Skomentuj

Kategorie

