Napisane przez: Macu | Luty 1, 2010

Inwestycja w przyszłość

Fulham okazało się nad wyraz aktywne w ostatnim dniu okienka transferowego i zatrudniło jeszcze jednego piłkarza. Jest nim niemiecki młodzieniec, Christopher Buchtmann, który podpisał półtoraroczny kontrakt, przechodząc z Liverpoolu. Siedemnastolatek jest zawodnikiem lewonożnym i może grać zarówno na pomocy, jak i obronie. Był on ważną częścią Liverpoolskiego zespołu U-18, który dotarł do finału FA Youth Cup w sezonie 2008/2009. Wcześniej Niemiec zbierał pierwsze piłkarskie szlify w klubie Kuby Błasczykowskiego, Borussii Dotmund. W 2009 roku został uznany przez UEFA jako jeden z dziesięciu najbardziej obiecujących młodzieżowych zawodników. Zdobył także wraz reprezentacją Niemiec U-17 tytuł mistrza starego kontynentu i wicemistrza świata (po porażce w meczu finałowym ze Szwajcarią).

Responses

  1. Witam,

    Macu prosiłbym Cię o kontakt. Odezwij się na piniadz@gmail.com albo na GG: 3055882 Mam propozycję;)

    Pozdrawiam.

  2. ciekawy transfer. Świetny klub, dobra młodzieżówka, osiągnięcia reprezentacyjne… Myślę, że z takim bagażem doświadczeń, w klubie takim jak Fulham, może spokojnie dobijać się o miejsce w kadrze.

  3. Właśnie doczytałem, że to niestety tylko pożyczenie, choć aż półtoraroczne. Zobaczymy jak się potoczy jego kariera.

  4. Hmm… A do kiedy on ma kontrakt? Bo moze wypozyczenie sie konczy akurat w tym samym okresie?
    Zawsze jestem na tak jezeli chodzi o wspieranie rozwoju szkolki i ogolnie juniorow w FFC. Z tego moze byc w przyszlosci sporo korzysci…

  5. jeśli ktoś nie miał jeszcze okazji zobaczyć:

    Chłopak robi świetne wrażenie, a poszperałem jeszcze na stronach powiązanych z Liverpoolem i zbiera tam same komplementy. Macu, jesteś przekonany o tym wypożyczeniu? Co źródło, to inna wersja, a na oficjalce widnieje tylko „joined on an 18 month contract”. Świetny ruch, godna pochwały działalność szkółki, ponoć zebraliśmy do tego świetny sztab, podprowadzając ludzi z najlepszych angielskich klubów. No i są tego efekty.

  6. Pewny to ja nie jestem. Na początku przeczytałem tylko tę informację i wnioskowałem z niej, że to transfer definitywny. Potem wszedłem w newsa pt. ‚Transfer Round Up’ i tam jak wół było napisane, że to loan. Ale w międzyczasie zmienili to i już nie ma mowy o wypożyczeniu. Na transfermarkcie wpisana jest też kwota odstępnego. Chyba jednak kupiliśmy go. I bardzo dobrze. Z resztą nie słyszałem nigdy o półtorarocznych wypożyczeniach. 🙂

  7. to znaczy, ja osobiście słyszałem o takich, nietypowy termin związany z transferem w połowie sezonu, ale to faktycznie rzadkość. Choć zmartwiło mnie to, że znalazłeś informacje o wypożyczeniu na newsie ze strony oficjalnej, mimo, że to potem gdzieś wyparowało. Bo patrząc na to z drugiej strony, nigdzie na stronie oficjalnej nie pojawił się nawet na chwilę przypis o transferze definitywnym. Tylko te enigmatyczne słowa powyżej. A wzmianki o kupnie pojawiają się właśnie tylko na stronach „trzecich”. No cóż, kiedyś się dowiemy. Mamy bardzo ciekawego chłopaka w szeregach na 18 miesięcy i myślę, że za te 18 miesięcy będziemy mówić o nim znacznie głośniej.


Skomentuj

Kategorie

