Napisane przez: Macu | Czerwiec 21, 2011

Fulhamowa zabawa

Niewiele brakowało, a podstępny twór o złowrogo brzmiącej nazwie Akismet nieodwracalnie usunął by przed światem niezwykle interesujący link wysłany przez Krzysztofka. Na szczęście system antyspamowy wordpressu, ochszczony właśnie tą nazwą, raczył nas poinformować  o swoim haniebnym czynie, i w kilka dobrych dni po jego dokonaniu pozwolił na wyłonienie się odnośnika w eter. Tak oto zapraszam wszystkich kibiców Fulham (i nie tylko) do wzięcia udziału w zabawie polegającej na odgadnięciu 53 piłkarzy, którzy od 2001 roku zagrali chociaż raz 25 meczów w pojedynczym sezonie ligowym Fulham. Zadanie niby proste, ale czy aby na pewno? Zachęcam do dzielenia się swoimi wrażeniami w komentarzach. Ostrzegam, że umieściłem tam swoje własne spostrzeżenia, więc radzę nie wchodzić tam przed własnoręcznym rozwiązaniem quizzu. Innymi słowy: uwaga na spojler! 😉

Powodzenia!

Quizz Krzysztofka można znaleźć tutaj.

Responses

  1. SPOJLER !

    38/53, wliczając Inamoto, którego przypomniałem sobie 00:02 😛

    Z tych co powinienem wiedzieć, zapomniałem o:
    – Dembele —> :)))
    – Greening —> Ten się znalazł w tym zestawieniu chyba tylko i wyłącznie dzięki LE. 🙂 Ale i tak o nim zapomniałem, nawet nie próbowałem wpisywać. 😛
    – Nevland
    – Quedrue
    – Goma
    – Michael Brown
    – Helguson

    – Ze znanych nazwisk to jeszcze Hayles i Brevett, ale to dawne czasy i wtedy jeszcze nie kibicowałem Fulham.

    – Zdziwiło mnie, że wymogów 25 meczów nie spełnił Bullard i Jesen, no ale ten pierwszy zawsze leczył kontuzje, a gdy już mógłby dobić do 25, postanowił połasić się na kasę. 🙂 Tymczasem ten drugi długo był w klubie, ale jednak mało grał. 🙂

    W każdym razie, fajna zabawa, dzięki Krzysiek!

  2. Super zabawa
    34/53
    Ja kompletnie zapomniałem o Dembele, Etuhu, Greeningu i Salcido.
    Zaś pamiętałem o tej piątce, którą wymienił Macu.
    Głupio się przyznać, ale błędy w pisowni imion Diopa i Inamoto, zaważyły o tym, że ich też nie wymieniłem.
    Też nie pamiętałem nazwisk z dawnych lat.

    Dołączam się do podziękowań, fajna zabawa, odżyły stare wspomnienia, mam nadzieję, że będą jeszcze kiedyś jakieś takie zabawy.

  3. Miałem miłą okazję być testerem tego quizu. Jedyną wadą takiego przywileju było to, że miałem do dyspozycji mniej czasu i dopiero po mojej bohaterskiej interwencji i sugestii dla autora świat może myśleć o piłkarzach Fulham całe 10 minut 😛 miałem bodajże 47 czy 49, zapomnialem banałów jak Pants czy Volz, generalnie pominięte odpowiedzi bez specjalnego klucza. Cieszy mnie jednak bardzo powstanie takiego quizu, dzięki Krzysiu i prosimy o więcej! Cieszy mnie w ogóle jako sporclowego dziada intensywny wzrost popularności tejże strony. Jest to świetna rozrywka dla umysłu i jak dla mnie jeden z jasnych punktów na netowej mapie pełnej badziewia.

    Jeśli jeszcze nie graliście w inne quizy dotyczące Fulham, polecam wpisać w wyszukiwarkę na stronie głównej Sporcle frazę „Fulham”. Sam także zobowiązuję się zrobić coś ciekawego w tym temacie.

    Piter – „odżyły stare wspomnienia” – jak stare? Jak wyglądało Twoje „wkręcenie” w Fulham? 🙂

  4. A jeśli chodzi o moje zaskoczenia? Bardzo byłem zdziwiony obecnością Maika Taylora, bo jakkolwiek Edwin miał pół jednego sezonu z głowy przez kontuzję, tak ne pomyślałbym że bramkarzowi Fulham z czasów gry w niższych ligach przydarzył się sezon z 25 spotkaniami już w Premier League. Krzysiek poinformował mnie, że to ze względu na Puchar Intertoto, w którym również bronił Taylor. A tak na marginesie- ile to już lat szukam jakiegokolwiek materiału wideo o finale Intertoto z Bologną… Inamoto którego tak uwielbialem kropnął wówczas hattricka… niestety jedyne o co zahaczyłem z tamtego sezonu z gry w Europie, to pojedynki z chorwackimi klubami już po awansie do Pucharu UEFA.

    Claus Jensen również przegrał z kontuzjami, być może obiło się to mniejszym echem przez to że nie chodziło o jakieś ‚efektowne’ złamanie podczas meczu. Tu mieliśmy wielkiego pecha, bo przychodził z Charltonu jako playmaker duńskiej kadry będący na topie, po bardzo dobrym dla Danii Euro ’04.

    Piter – mogłeś wpisywać bez imion 🙂

    Co Wy z tym Moussą 😦

  5. 47/53.
    Na początku wpisałem tych „z gwiazdką”, czyli ludzi z obecnego składu. Po tym nadszedł czas na FIFA 2003 , czyli na graczy takich jak Melville, Djetou, Brevett, Finnan, Hayles, Inamoto, Davis, Legwinski, Malbranque, Boa Morte itp. Następnie po trochu przychodzili mi do głowy inni zawodnicy. Na 47 hasłach poprzestałem. Okazało się, że zapomniałem o takich graczach jak:
    – Konch (banał),
    – Clark (w sumie też banał)
    – Helguson
    – Niemi
    – Queudrue
    – Sava (nie znam, wybaczcie).
    Naprawdę świetna zabawa, brawo Krzysiek 😉

  6. cookie – Ogólnie Fulham interesowałem się od kiedy sięgam pamięciom, a to wszystko dzięki jednemu kibicowi z Islandii, znajmy rodziny, który zaraził mnie miłością do Fulham i KR Reykjavik.

    USA – Panama 1:0 gol Clinta Dempseya, który zdobył bramkę w 76 minucie, na tle słabego zespołu, nasz piłkarz był moim zdaniem najlepszy ma boisku. USA zagra w finale Gold Cup.

  7. Meksyk – Honduras 2:0 po dogrywce, Carlos Salcido grał do 55 minuty, kiedy to zszedł z boiska z powodu kontuzji, zagrał dobry mecz. Meksyk zmierzy się w finale Gold Cup z USA.

  8. Ja właśnie z bramkarzami miałem najmniejsze problemy. Zdecydowanie słabej szło mi z zawodnikami grającymi gdzieś tak do 2004-2005. No ale teraz nadrabiam zaległości. Na YT jest 8 x 15 minutowych filmików poświęconych sezonowi 2000/2001, kiedy rozbiliśmy przeciwników w pył i awansowaliśmy do Premiership. A także saga poświęcona sezonowi 2002/2003.

    Inne quizzy też muszę „obczaić”.

    Piter —> A dobrze USA grało? Bo widziałem jakiś skrót zrobiony przez Latynosów i oprócz akcji bramkowej USA były same akcje Panamy. 😀

  9. Ha, tak mi się wydawało, że wrzucałem ten link w komentarze, ale potem nie mogłem go znaleźć. Dzięki Macu, że uratowałeś quiz, bo zdecydowanie jest on przede wszystkim dla takich jak my: fanów Fulham. 🙂
    Sam miałbym problem z paroma nazwiskami (Brevett, Djetou, Brown).

    Tak jak napisał Cookie, liczyłem wszystkie występy, poszperałem, pogmerałem i poznajdowałem składy z europejskich i angielskich pucharów. Jeśli chodzi o Fulham, to musiałbym pomyśleć nad jakimś quizem, postaram się na dniach coś zaprojektować. Zachęcam też innych o tworzenia, jest to naprawdę proste.

  10. Stevenson, zadziwiasz. Hm, zaciekawiłeś mnie z tym Savą, bo wydaje mi się, że również powinien być w roku ’03 w jakichś grach.

    Piter, a to ciekawe bardzo, bo przecież kółko polskich fanów Fulham jest bardzo wąskie. Może znajomym Twojej rodziny jest ktoś z nas? 😀

    Macu – wiem, o czym piszesz! Świetne te widea, kiedyś je Krzyśkowi podsyłałem. To pewnie zgrane do youtube’a klubowe dvd wydawane na koniec każdego sezonu. Szkoda, że skończy się chyba właśnie tylko na dwóch. A pojawiło się tez jakieś inne konto, z jakąś dziwną nazwą, na którym wrzucane są zupełne starocie, era Haynesa itp. Słowem masa kapitalnych rzeczy na YT.

    Krzysiek – czekamy! Również zabieram się za wytężanie umysłu, choć muszę go przede wszystkim wytęzyć do ostatecznego zamknięcia semestru na uczelni.

  11. cookie – ten znajomy jest Islandczykiem.


Skomentuj

Kategorie

