Napisane przez: Macu | Styczeń 2, 2012

Wypytany przez Kanoniera, czyli wywiad dla Arsenalizacji.

Przed dzisiejszym meczem z Kanonireami na Craven Cottage, Mariusz, prowadzący blog Arsenalizacja (www.arsenalizacja.pl), poprosił mnie o odpowiedzenie na kilka pytań ogólnie dotyczących Fulham, jak również bezpośrednio związanych z poniedziałkowym pojedynkiem. Oczywiście z wielką przyjemnością zgodziłem się. Udzielając odpowiedzi poczyniłem wszelkie starania by oddać nastroje obecnie panujące w obozie kibiców the Whites, choć rzecz jasna nie udało mi się uciec od pewnej dozy subiektywizmu. Zapraszam do, mam nadzieję, ciekawej lektury.

„Kibic The Cottagers (oczywiście poza dniem dzisiejszym) życzy nam jak najwyższej pozycji w lidze. Nie darzy on Jola największą sympatią i wyjaśni kibicom Arsenalu czemu Senderosowi wciąż jest pod górkę na Craven Cottage. „Arsenalizacja” ma przyjemność zaprosić was do lektury wywiadu z kibicem Fulham.”

Tak piłkarze obu drużyn walczyli w listopadowym pojedynku na the Emirates (1-1).

Responses

  1. Przeczytałem, ciekawy wywiad, wstydu nam nie przyniosłeś 🙂 🙂 Osobiście myślę jednak, że Tottenham ma wszelką szansę zakończenia sezonu w Top 4 i kadrowo wyglądają dla mnie lepiej niż Arsenal. Co nie zmienia faktu, że patrzymy na rywalizację tych klubów z perspektywy liliputów i dziś sukcesem będzie wyrwanie czegokolwiek Kanonierom.

  2. Jak się okazało, z taktyką na dzisiejszy mecz pomyliłem się sromotnie. Ale któż to mógł przewidzieć. 🙂 Generalnie, starałem się ciekawie odpowiadać, choć byłem tyko połowicznie zadowolony z efektu końcowego.No ale fajnie ze strony Mariusza, że poczynił taką inicjatywę.

    Co do przewidywania finiszu sezonu, Jezu, moje wyniki w Fantasy Football i inne scores prediciton raczej nie uprawniają mnie do zabierania głosu. 😛 Tottenham rzeczywiście wygląda na mocny, ale nie zdziwię się jak złapie zadyszkę. Czas pokaże, bo na razie to jest wróżenie z fusów. 🙂

  3. Pytanie, kto jest uprawniony do jakiegoś przewidywania, skoro co rundę mamy kolejkę cudów i na pewno nawet liderzy tych wszystkich typerów mają dość przeciętne wyniki 😛


Skomentuj

Kategorie

