Napisane przez: Gamba | Grudzień 26, 2013

„Eye of the Tiger” na zakończenie – Hull vs Fulham

661px-Hull_City.svgPrzed nami ostatnie ligowe spotkanie w tym roku. Areną rozegrania tego meczu będzie KC Stadium w Hull, gdzie przeciwnikami będą miejscowe „Tygrysy”. Beniaminek tego sezonu Premier League prezentuje się dość przyzwoicie i na pewno nie będzie to łatwa przeprawa. Szczególnie, jeżeli rywal sprawia problemy takim drużynom jak Liverpool czy Manchester United.

Hull ostatnio grało w Premier League w latach 2008-10. Już pierwszy sezon był dosyć problematyczny. Ekipa utrzymała się jednak w ekstraklasie na ostatnim bezpiecznym 17 miejscu. Następny sezon ukończyła jednak na 19 miejscu i spadku nie udało się uniknąć. Tym razem ma być inaczej. Czy się uda? Zespół został w letniej przerwie poważnie wzmocniony. Do klubu kupieni zostali m.in. Allan McGregor (Besiktas), Tom Huddlestone (Tottenham), Maynor Figueroa (Wigan), Yannick Sagbo (Evian), a wypożyczeni Jake Livermore czy Danny Graham (kolejno Tottenham i Sunderland). Do tego wyniki są również w miarę dobre, także podopieczni Steve’a Bruce’a bardzo spokojnie brną w stronę utrzymania. Jednak kibice z pewnością nie chcą powtórki ze wspomnianego sezonu 2008-09, kiedy po pierwszych dziewięciu meczach ich drużyna zajmowała trzecie miejsce, a na koniec sezonu utrzymała się z przewagą tylko jednego punktu nad Newcastle.

Fulham z kolei dopiero rozpoczyna swój marsz po utrzymanie w ekstraklasie. Jak już wspominaliśmy w komentarzach, czekają nas same mecze z gatunku „o sześć punktów”. Poza Hull na rozkładzie pozostają nam jeszcze mecze u siebie z West Hamem oraz Sunderlandem. Walka o pozostanie rozgorzała na dobre, a do tego nasza drużyna wraca do formy. Skład personalny nie powinien się znacząco zmienić. W bramce na pewno zobaczymy Stockdale’a. Kontuzja Stekelenburga nie jest jednak zbyt poważna, także Holender powinien wrócić niedługo do gry. Niepewna jest pozycja lewego obrońcy. Pomimo tego, że Richardson zagrał dość dobrze, to jednak wydaje mi się, że bardziej przyda się gracz lepszy w defensywie, a takim  na pewno jest Riise. Na prawe skrzydło wróci Dejagah, w meczu z Norwich Duff zagrał niestety bardzo źle. Pozycja napastnika jest natomiast wielką niewiadomą. Wszystko zależy od zdrowia Berbatova. Najprawdopodobniej jednak znów zobaczymy Taarabta w roli fałszywej „dziewiątki”, tak jak w dzisiejszym meczu na Carrow Road.

Wracamy do gry!

Wracamy do gry!

Podsumowując – mecz przeciwko Hull będzie ciężki. Jednak my wcale nie musimy brać remisu w ciemno. Wydaje mi się, że z tak dobrą dyspozycją można tu powalczyć o wygraną. Przecież w walce o pozostanie w elicie może wydarzyć się wszystko, prawda?

Przewidywane składy:

Hull (3-5-2):
22 Harper – 5 Chester, 6 Davies, 4 Bruce – 27 Elmohamady, 14 Livermore, 8 Huddlestone, 10 Koren, 3 Figueroa – 9 Graham, 20 Sagbo

Niepewni: McGregor, Meyler.
Kontuzjowani: Quinn, Aluko.

Fulham (4-2-3-1):
13 Stockdale – 27 Riether, 18 Hughes, 35 Amorebieta, 3 Riise – 28 Parker, 7 Sidwell – 24 Dejagah, 8 Kasami, 11 Kačaniklić – 19 Taarabt

Niepewni: Berbatov.
Kontuzjowani: Stekelenburg, Senderos, Hangeland.

COYW!


Responses

  1. Fajnie, że pojawiły się zapowiedzi. Zwłaszcza, że mamy teraz niezwykle ważne mecze. Osobiście będę zadowolony z remisu z Tygrysami, ale myślę, ze i trzy punkty są realne. A powiedzcie mi, jak oceniacie grę z Norwich? Na forach piszą, że piłkarsko był to najgorszy nasz mecz za Rene, ale punkty udało się zdobyć dzięki stale obecnej woli walki i zaciętości.

  2. Generalnie nie było tak źle. Problemem były niesamowite przestoje, nasi po jednej udanej akcji nadziewali się na nawałnicę ze strony Norwich. A wola walki i zaciętości oczywiście były, jak zawsze😉

    E: Zapomniałem dodać, że wybór personalny w kwestii prawego skrzydła był co najmniej dziwne. Nie potrafiłem podać przynajmniej jednego racjonalnego powodu dla faktu gry Duffa. Richardsona na lewej obronie dało się przeżyć, na Norwich takie rozwiązanie wystarczyło😉

  3. http://hammyend.com/index.php/2013/12/stekelenburg-sidelined-for-fulham/
    Tutaj informacje co do kontuzji.

  4. O 16 kończe robotę jak ktoś będzie bardzo uprzejmy proszę o link do meczu🙂 Do tej pory zdobywamy 9 oczek na wyjeździe, przy 7 u sb. Świetna zapowiedź i mecz o 6 pkt ! Walczyć !

  5. Trochę dziwaczny ten skład (Stockdale; Zverotic, Hughes, Amorebieta, Riise; Dejagah, Sidwell, Karagounis, Kasami; Ruiz; Rodallega), ale ilekroć dotychczas tak myślałem, Rene się nie mylił. Przerwa dwóch dni ewidentnie została uznana za nazbyt krótką, by skład pozostał niezmieniony. Zobaczymy czy słusznie. No i niepowtarzalna szansa dla Ruiza…

  6. http://www.coolsport.tv/stream29.html

  7. O rany…

  8. To sa jakies zarty albo mi sie to sni…sprawdzilem wynik…. I po prostu nie chce mi sie wierzyc…

  9. 5 bramek w ciagu 15minut….moze my naprawde nie zaslugujemy na gre w Premiership

    • Ale sobie poHullali, Jezusie. Chyba dobrze że nie mogłem oglądać.

  10. kurwa mac…to kompromitacja !!!!!!!!!! 6:0

  11. Przy nas Hull wyglada jak Barcelona…shots on target 11

  12. Sorry za wulgarny jezyk ale zostalismy po prostu rozpierdoleni na kawalki.

  13. Owacje na stojaco dla nowego managera zagral jak prawdziwy pokerzysta wystawiajac tych KURWA nieudacznikow i dziadków do pierwszego skladu szkoda ze nie siegnal po rezerwy U 21 juz pisalem wczesniej wypierdolic na zbity pysk obrone I tych pajacow jak Sidwell Karagounis Ruiz Rodallega kurwa dno jebane nic wiecej I niech mi nikt nie pierdoli glupot ze dal zagrac innym bo paru zawodników musialo odpoczac po meczu z Norwich dwa dni temu Hull tez gralo I wybiegli prawie w tym samym skladzie naprzeciw wypoczetym pajacom z fulham.Albo wzmocnia w styczniu zespol albo niech wypierdalaja z ligi teraz niech placa cene za brak wartosciowych transferów z przed lat i sciaganie nieudacznikow i dziadków lub kurwa sezon w sezon jechac na wypozyczeniach jak mozna budowac zespol jak co pol roku sa nowe twarze I za pol roku juz ich nie ma a sa inni. Zjebali mi humor jak nic mialem isc na CC z West Ham w Nowy Rok ale w tej sytuacji mam poprostu wyjebane!!!

  14. Straszne. Jak dobrze, że pojechałem z rodziną na wypad i tego nie oglądałem. Poważnie zastanawiam się nad oglądaniem meczu w Nowy Rok. Zapowiedź oczywiście machnę😉

  15. Oż k…a co to było? To już jest koniec, nie widzę szans na utrzymanie po czymś takim.Dobrze że byłem w robocie.

  16. Coraz bardziej zaczynam myslec jak Slayer, po prostu nie widze szans zeby grajac w ten sposob mozna marzyc o utrzymaniu w lidze. Myslac realnie: musieli by wydac jakies niebotyczne sumy bo poza paroma wyjatkami caly sklad nadaje sie do wymiany. Zreszta wydanie takiej kasy a’la QPR nie gwarantuja nic. Poza tym kto z zawodnikow zdecyduje sie na gre w takim klubie? Nie wiem ale mam jakies glupie wrazenie ze zostalismy ze tak powiem spisani na straty juz dawno chyba przed rozpoczeciem sezonu. A pomyslec ze ktos taki jak Huddlestone byl caly czas do kupienia no ale wiadomo trzeba bylo oszczedzac kase..Tak jak napisal Tomi -trzeba bylo myslec o tym ze dwa lata temu, a ostatni dzwonek alarmowy to byla koncowka ubieglego sezonu. Boje sie ze teraz to juz za pozno😦

  17. Szczęśliwego Nowego Roku Panowie. ! Obyśmy w przyszłym sezonie dalej reprezentowali najwyższą klase rozgrywkową w Anglii. Pozdrawiam.

  18. Happy New Year…oby Cris, oby…

  19. no i zaczęło się 0-1, 7 minuta, niezly początek, dwa minimalne spalone Berby, cisnęli, po czym gol dla West Ham z niczego

  20. no wyrównanie wisi w powietrzu, cisną, szarpią, gryzą trawę, ale czasem to wygląda jak chaotyczne ganianie a WH tylko czeka na błędy, a tych też nie brakuje i się włosy (na mojej łysej głowie) jeżą

  21. mówiłem, że mówiłem 1-1, Sidwell.
    a tak przy okazji spytam, sam tu jestem?

  22. Podsumowując pierwszą połowę można bez cienia wątpliwości powiedzieć, że The Whites są zdecydowanie lepszym dzisiaj zespołem, świetnie działa prawe skrzydło, w środku dosłownie robi cuda Taarabt, Parker też walczy, Berba czyha na podania, ale póki co – poza dwoma spalonymi – nie miał okazji skutecznie zbliżyć się do bramki Fina. Czerwona kartka dla Nolana za faul na Armorebiecie daje większe szanse na lepszy wynik w drugiej połowie.
    Ogólnie walka jest. Choć skóra cierpnie, gdy za darmo oddajemy piłkę i wychopdzi brak komunikacji między formacjami w obronie.
    Teraz pora na wynik i 3 punkty

  23. Macku ja tak z komorki bo jestem out, widze zeWH juz gra w 10ciu…wiec jesli to przepieprza…

  24. Ludzie pewno odsypiaja wczorajsze szalenstwo🙂

  25. Mam nadzieje ze pojadą teraz z mlotami a co do marokanczyka Adela to myślę że nie odpierdola numeru i go wykupia z QPR.Nolan zawsze był znany z chamskiego zachowania i grania pajac i burak dla mnie i tyle w temacie.

  26. Dopiero wstałem😛 Cieszę się że gra wkońcu Berba🙂 Musimy wykorzystać to że grają w osłabieniu. Walczyć !

  27. hej Panowie, ciesze sie, ze nie pisze w proznie🙂
    noworocznie pozdrawiam i wracam do ogladania

  28. 2-1, BERBA!!!!!
    jak pisalem wczesniej, czyhal, czyhal i sie doczyhal, najlatwiejszy gol, przylozyl noge, pusta brama, zero off-side’u.

  29. New Year’s Gift for Fulham🙂

  30. BERBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!! WIEDZIAŁEM !!!!!!!

  31. jak Bent tego nie strzelil!?

  32. Oby tylko Norwich dal rade Crystal Palace

    • bo Sunderland wciąż przegrywa u siebie 0-1, a jeśli West Brom i Cardiff przegrają, to jest szansa wyjść z dziury i odetchnąć świeższym powietrzem, ot marzenia🙂

  33. Kasami za Duffa, ostatnia zmiana dla Białych

  34. Norwich czerwona, na zwycięstwo nie ma co liczyć niech pilnują remisu.

    • a West Brom wlasnie strzelili na 1-0

  35. A WBA strzela Newcastle. Masakra.

    • wszystkiego naraz sie nie da miec, lol, byle dowiezli to mizerne 2-1 do konca

  36. Arsenal strzela ! Wkońcu wychodzimy ze strefy spadkowej, oby do końca sezonu !!!!

  37. zmazali choc troche ten koszmar z soboty, 16 miejsce, brawo!

  38. Uff. Mamy upragnione 3 pkt. Wygrywamy, Berbatov strzela, wychodzimy ze strefy spadkowej. Świetnie wchodzę w nowy rok. Miłego wieczoru panowie.

  39. 🙂

  40. No, udało się! Ja mam za sobą straszny powrót do życia po imprezie, o oglądaniu meczu nawet nie myślałem😉 Patrząc na statystyki to powinniśmy chyba więcej bramek zapakować, nie sądzicie?

  41. a ja tak w kwestii formalnej, napisze coś ktoś w ramach zapowiedzi przed meczem z Sunderlandem 11 stycznia?
    Kilku nas tu jest a te klocki zapowiedziowo-komentujące to nie do końca moja bajka, chłopaki, panowie, skrobnie coś ktoś?

  42. a że tak z okazji Nowego Roku zaproponuję mieszkającym w Londynie fanom (innym również, a jakże!), może kiedyś byśmy się wybrali razem na jakiś mecz na Craven Cottage?

  43. O Sunderlandzie ja tam napiszę coś😉

  44. Dzisiaj mecz z Norwich w FA Cup. Wypadało by powtórzyć wynik z meczu ligowego.

  45. Niby tak ale wole zeby wygrali za tydzien , w obecnej sytuacji wszelkie gry pucharowe to tylko niepotrzebny ciezar. Dzis maja grac Dempsey i mlody Dembele

  46. Stockdale; Zverotic, Burn, Hughes, Amorebieta; David, Boateng; Kačaniklić, Dempsey, Kasami; Bent.
    Ewidentnie rezerwy. Dobra decyzja, liga ważniejsza.

    Myślałem, że obejrzę sobie jakiś mecz w TV, ale starcie Rochdale z Leeds mnie nie zachęca za bardzo. Są pojedynki pomiędzy drużynami z PL (Norwich-Fulham, West Brom-Palace, Newcastle-Cardiff) czy inne fajne mecze (Stoke-Leicester, Everton-QPR, Brighton-Reading, Boro-Hull), a oni dają mecz drużyny z L2. Bida w kraju.

  47. Tez sadze ze wyjsciowa 11 jest nie zla cieszyć mnie postawienie na mlodych czy to Burn czy David ten ostatni ma naprawdę wielki potencjal zobaczymy jak ogarna to wszystko z jednego jestem nie zadowolony chodzi mi o prawa obrone dla mnie gosc jest za slaby nawet na zmiennika. A co do wspolnego wyjscia Macku I ogladniecia meczu na CC jestem jak najbardziej prosze tylko o zaproponowanie jaki to mialby byc mecz a napewno sie przystosuje.

  48. Prowadzimy !!!

  49. Jeszcze chcialbym dopisać ze również jestem zadowolony ze gra Boateng jak dla mnie gracz nie doceniany ale jak widzialam go przed sezonem w sparingach prawie zawsze wybierany byl graczem meczu nie wiem o co chodzi teraz ze tak malo gra w lidze.

  50. No to brama do szatni, długo się cieszyliśmy🙂

  51. A ja podzielę zdanie Jacka, na ciul nam ten FA cup (ewentualne kontuzje i głupie kartki, zwłaszcza jednak zmęczenie, etc), lepiej skupić się na lidze. 16.pozycja na przednówku to pokłosie Jolowego bezhołowia i błędów managementu jesienią 2013.
    Owszem, każdy mecz jest ważny, ale na miejscu René Meulensteena wolałbym, by drużyna ciułała punkty w ramach EPL niż w pucharze

  52. http://metro.co.uk/2014/01/03/dimitar-berbatov-hints-at-arsenal-transfer-with-official-facebook-post-4248012/
    Ktoś mądry to skomentuje?
    Może Cris?

  53. Tu nie ma nic do komentowania. Berbatov zostaje w Fulham. On chce iść do lepszego klubu (wdg gazet, już nawet za pośrednictwem facebooka). Nie wierze żę zrobiłby coś takiego klubowi w którym jest napastnikiem nr 1. Odchodząc uznałbym go za frejera. Berbatov to nie Fulham, a Fulham to nie Berbatov.

  54. No wlasnie i mam dodatkowy mecz w ramach FA cup ktory jest tylko dodatkowym obciazeniem. Wiadomo ze kazdy mecz etc ale chyba nie w naszej sytuacji.
    Narazie cisza jesli chodzi o ewentualne transfery. No jestem ciekaw czy wogole maja kogos na celowniku. Zaha ma ponoc isc na loan do Cardiff, o Andersonie ucichlo.

    Jesli dostane urlop mam zamiar isc na mecz w sobote.

  55. „Napastnik Broendby Kopenhaga Simon Makienok jest bliski transferu do Fulham Londyn – informuje „Sky Sports”. Włodarze ekipy z Craven Cottage są gotowi zapłacić za 23-letniego Duńczyka nawet 3,3 miliony funtów.

    Makienok dla Broendby rozegrał w sumie 60 spotkań, w których zdobył 28 bramek. Na swoim koncie ma również sześć występów w reprezentacji Danii.” – kojarzy ktoś tego zawodnika? Poza tym Betis chce wypożyczyć Ruiza , FFC podobno chce za pół roku ok. miliona euro.

  56. mam urlop I bilety na sobote🙂 postaram sie zrobic troche zdjec

  57. S.Makienok – wzrost 2,01 m.

  58. Jacek_UK

    Tylko pozazdrościć. Musimy wygrać w sobote !!

    • Bardzo wazny mecz kolejny 6 punktowiec zeby utrzymac sie poza strefa spadku COYW !!!!

  59. Jakby coś, zapowiedź wrzucę dzisiaj po południu😉


Skomentuj

Kategorie

