Napisane przez: Gamba | Sierpień 30, 2014

Najważniejsze jest pozytywne myślenie – Fulham vs Cardiff

cardiffPierwszy znak na poprawiającą się formę Fulham ukazał się we wtorek, kiedy pokonaliśmy w meczu Capital One Cup Brentford 1:0. W lidze sytuacja wciąż jednak nie wygląda najlepiej, dlatego jak najszybciej potrzebne jest premierowe zwycięstwo w tych rozgrywkach. Okazja ku temu nadarza się świetna. Na Craven Cottage zmierzymy się z drugim ze spadkowiczów, Cardiff City.

A miało być tak pięknie…Bogaty beniaminek z Walii miał poważnie namieszać w grupie środka tabeli i możliwie napsuć krwi potentatom. Tak początkowo było, jednak początkiem końca okazała się kontrowersyjna (jak zwykle) decyzja malezyjskiego właściciela klubu, Vincenta Tana o zwolnieniu szkockiego menedżera Malky’ego Mackay’a (z którym nota bene toczył od jakiegoś czasu konflikt), pod którego wodzą drużyna tak dobrze sobie radziła. Po zatrudnieniu Ole Gunnara Solskjaera już tak dobrze nie było. Potężny autorytet, jakim na pewno dysponował Norweg, nie uratował drużyny przed spadkiem z ekstraklasy. Exodus takich piłkarzy, jak Medel, Caulker czy Théophile-Catherine okazał się więc nieunikniony. Kadra wciąż jednak wygląda dość dobrze, przynajmniej jak na zaplecze. Na Stadion Miejski przybyli m.in. ograny w Premier League Anthony Pilkington czy też król niższych klas rozgrywkowych Adam Le Fondre. Jak na razie Cardiff radzi sobie w Championship ze zmiennym szczęściem. Walijczycy oba mecze na swoim stadionie wygrali (3:1 z Huddersfield i 1:0 z Wigan), natomiast na wyjeździe ta sztuka jeszcze im się nie udała (1:1 z Blackburn oraz 0:1 z Wolverhampton). Z kolei w drugiej rundzie Capital One Cup pokonali oni poza domem Port Vale 3:2.

Przegrywający Solskjaer? Coś tu się nie zgadza...

Przegrywający Solskjaer? Coś tu się nie zgadza…

W kontekście Fulham można zapytać – jak nie teraz, to kiedy? Przełamanie musi przyjść dzisiaj, w meczu z innym spadkowiczem. Inaczej zrobi się mocno nieciekawie. Mecz z Brentford pokazał, że potencjał wciąż drzemie w tej drużynie. Może w końcu zobaczymy w ligowym meczu sprowadzonego latem Kaya Vosera, który powinien być lepszą opcją niż stricte defensywny Tim Hoogland. Poza tym powinniśmy się spodziewać poszukiwań optymalnego zestawu piłkarzy. Miejmy nadzieję, że udanych.

W pucharze już się udało, nadszedł czas na ligę!

W pucharze już się udało, nadszedł czas na ligę!

Przewidywane składy:

Fulham (4-4-2): 41 Joronen – 15 Voser, 6 Bodurow, 33 Burn, 3 Stafylidis – 14 Roberts, 8 Parker, 28 Hyndman, 7 Eisfeld – 16 Woodrow, 44 McCormack

Cardiff (4-4-1-1): 1 Marshall – 2 Brayford, 5 Hudson, 16 Connolly, 3 Fabio – 20 Daehli, 18 Adeyemi, 17 Gunnarsson, 7 Whittingham – 10 Le Fondre – 9 Jones

COYW!


Responses

  1. Taggart kontuzjowany, zawsze cos musi sie zdarzyc tym ktorych kupujemy. Pozostalo dwa dni do konca okienka transferowego, ciekawe czy kogos jeszcze kupia. Wywiad Khana i Felixa oraz odpowiedz Al Fayeda wywolala dosc ozywiona dyskusje wsrod kibicow Fulham.

    Dzis tylko zwyciestwo jesli wogole na serio myslimy nie tyle o powrocie do PR ale o utrzymaniu sie w Championship

  2. Trzeba się w końcu przełamać. COYW!

  3. Mam pytanie ile zarabia w Fulham ross mccormack

  4. Bettinelli; Voser, Burn, Bodurov, Stafylidis; David, Hoogland, Parker, Hyndman; Woodrow, McCormack.

    W sumie nieźle. Zobaczymy, jak to będzie wyglądało w praktyce.

  5. JEEEST, 1:0!!!!!

    Strzelcem bramki Hoogland!

  6. Gramy ustawieniem 4 – 3 – 1 – 2 ?

  7. I już 1:1.

  8. @Cris – tak, na to wygląda.

  9. Mamy pierwszy punkt, remisujemy 1:1.

  10. http://imgur.com/msleW7e

    Ktoś tu się pospieszył🙂

  11. 🙂 swiadczy to o checi zdobycia tych 3 punktow. Dzisiejszy mecz powiedzmy sobie szczerze to step in the right direction. Moze i Felix stosuje metody szkolenia a’la Hitler ale jesli da to rezultaty to why not…tyle ze przy jego rezimie i naszej pozycji w tabeli trudno przypuszczac ze bedzie wzmocnie zespol jakimis sensownymi transferami.

    • Ale pamiętajmy, ze takie metody „trenowania” spowodują, że kiedy będziemy wyrzucać Felixa (to kwestia czasu) to cały zespół nie będzie się nadawał do gry i trenowania przez długie miesiące.

      Z mojego punktu widzenia stało się, źle, bo Felix jest teraz gotów stwierdzić, że odniósł niewyobrażalny sukces i zremisował… A to oznacza, że jesteśmy teraz dalej od szansy na utrzymanie – czyli wyrzucenia Felixa najszybciej jak się da…

  12. A czy zespol nadawal sie do czegokolwiek  po Jolu i Rene? Tak naprawde to nie mamy rzetelnych informacji jak wygladaja te treningi, Feliks jest ostry i daje im dobry wycisk to napewno ale czy przesadza? Gdyby mowili cos na ten temat zawodnicy obecnie grajacy w klub  to jeszcze bym rozumial ale  na to co mowili Kvist, Riise czy Hangeland nalezy spojrzec przez pryzmat totalnej demoralizacji zespolu dokonanej przez Jola. Z tego co slyszalem jego treningi przypominaly lekcje WF dla uposledzonych fizycznie dzieci ale jak to bylo naprawde tez nie wiadomo. Tak jak pisalem wczesniej nie jestem ani za ani przeciw obecnemu trenerowi – napewno nie jest to idealny kandydat na wyprowadzenie Fulham z dolka ale pamietajmy w jakich warunkach i okolicznosciach przyszlo mu odbudowywac zespol. Co do wyrzucenia Feliksa, tez uwazam ze jest to wysoce prawdopodobne tylko czy nowy trener  jest gwaracja przetrwania bo o awansie to chyba mozemy juz zapomniec. A moze jest tak ze zaden ze szkoleniowcow obecnie szukajacych klubu po prostu nie chce przejac klubie w obecnej sytuacji jak sie znajdujemy i jestesmy skazani na Feliksa przynajmniej przez dluzszy czas

  13. po Jolu Rene potrafił zagrać dwa dobre mecze (MU i Chelsea), po których został zwolniony. Zdecydowanie za wcześnie.
    Od zawodników obecnie grających nie wymagaj, żeby byli samobójcami i już teraz wyciągali info o tym jak wygląda. Wystarczy, że znacząca większość byłych zawodników FFC z poprzedniego sezonu wypowiada się podobnie. Dodatkowo tak samo wypowiada się część zawodników, którzy kiedyś byli jego podwładnymi.
    Dla mnie Felix jest gwarantem rozwalenia atmosfery klubu, zajeżdżenia piłkarzy (szczególnie młodych) oraz zwiększonej ilości kontuzji. Zamordyzmem wyniki można zrobić tylko krótkoterminowe, choć i to nie zawsze… Tylko taka „taktyka” sypie się po każdej straconej bramce, bo zawodnicy wiedzą, że od swojego trenera podbudowania atmosfery nie mogą oczekiwać… A jak nasi zawodnicy grali w ostatnich meczach poprzedniego sezonu? Dokładnie tak jak napisałem wcześniej. Dobrze do pierwszej straconej bramki, a potem już tylko czekali na kolejny „motywujący opierdol”.

  14. Chelsea? chyba nie…oba mecze, ten za Jola i Felixa przegrali. Co do meczu z Man U to rzeczywiscie moglby byc przelom i cala historia potoczylaby sie byc moze inaczej no ale nawet wtedy kiedy wszyscy bili Red Devils po dupie my wypocilismy remis i to w ostatniej chwili. Teraz mozemy tylko spekulowac czy Rene utrzymalby nas w PR – wedlug mnie nawet Sir Alex nic by nie wskoral ale przyznaje ze nie dano mu szansy. Jak widac po przykladzie Jola relaksowe podejscie do treningow tez na dluzsza mete nie daje rezultatow. Do informacji od bylych zawodnikow na temat metod Feliksa podchodze sceptycznie, mysle ze prawda lezy tu po srodku, jesli naprawde byloby tam takie pieklo to wierze ze nieprzychylny Fulham londynski „Evening Standart” (od czasow AL-Fayeda) wydobylby informacje od naszych zawodnikow nawet przy utrzymaniu anonimowosci bo oni uwielbiaja pisac o Fulham jak najgorzej. Dowod na ich stosunek na naszego klubu mielismy w tym tygodniu. Powaznym problemem dla Felixa jest bariera jezykowa, moze taki opieprz po meczu bylby przyjmowany inaczej ale nie po niemiecku. Nastepny mecz za dwa tygodnie, remis z Cardiff nie jest jakims sukcesem chociaz lepszy punkt niz kolejna demoralizujaca porazka. Feliksa wymienilbym na Pulisa czy Di Mateo juz dzis jesli rzeczywiscie to by cos zmienilo. Moim zdaniem  problemem jest tu nie tylko Magath i jego metody ale w wiekszym stopniu sposob w jaki ten klub jest zarzadzany od dluzszego juz czasu.

  15. mitroglu na wypożyczeniu w plympiacosie – totalna porażka! albo sprzedać albo dać grać, a nie wypo…

  16. to mnie akurat nie dziwi, nikt go nie kupi za kase ktora za niego dali, wiec jedynym wyjsciem jest wypozyczenie. Nie mozna sie bylo spodziewac ze bedzie gral dla nas w Championship

  17. Poprawa i znaczny progres jest .Liczę na dobry sezon w naszym wykonaniu.

  18. Ponownie zasiadlem na CC teraz z Cardiff juz w pierwszej polowie powinni mecz rozszczygnac na swoja korzysc Cardiff huj gralo z reszta jak i Millwall wczesniej moze jeszcze z dwoch graczy sciagna,moze bedzie to McGulan czy jak mu tam z Watford licze ze za nie dlugo wroci do gry Taggart. W obronie wyglada to chyba juz lepiej mocni srodkowi Burn i Bodurov na bokach sa Ci co byli po to sciagnieci Voser Stafilidys tak naprawde nie ma trzonu jeszcze z przodu,napewno McCormack i David,Hoogland i Parker w tym meczu tez zle nie wygladali co do Hyndman i Woodrow tu zrobilbym jeszcze zmiany,graja naprawde szybka pilke ich z granie jest kwestia czasu tylko nie wiem czy to samo bedzie ze szczesciem bo nawet takie Cardiff czy Milwall powinno dostac wpierdol nic nie pokazujac

  19. będą jeszcze jakieś transfery?

  20. Na celowniku Matt Smith z Leeds i Mark Hudson z Cardiff , potencjalne ubytki to Amorebieta, Kaca i …Ruiz. Bede sie smial jak
    Zostana u nas zwlaszcza Ruiz🙂

  21. nie no riuza sprzedać – nie wypo!

  22. QPR chce Parkera…kurcze lepiej zeby go nie sprzedali

  23. Niemcy sie na Ruiza wypieli no i narazie zainteresowania brak. Moze jakis zespol z Holandii wezmie go do siebie w ostatniej chwili

  24. Kaca wypozyczony do Copenhagen, na celowniku Jermaine Beckford z Bolton

  25. borini i sandro na celowniku qpr, więc na szczęście nie powinni nam zabrać parkera

  26. Cos kurwa widze ze wypozyczenia i nastepne oddawanie zawodnikow bardzo ryzykowne jak dla mnie,widze ze Felix nadal wierzy w nasza mlodziez ale jak dla mnie to jest 5-6 graczy mlodych gotowych w miare do gry lepiej niech nie bedzie uparty do konca i kogos sciagnie bo raczej nie ogarna tego wszystkiego i o powrocie do ligi to raczej trzeba bedzie zapomniec w championship nie wszyscy sa szczypiorkami nie ktore zespoly sa naprawde dobre graja w nich zawodnicy ktorzy grali kiedys w lidze a nawet w reprezentacjach swoich krajow.

  27. O powrocie? Zobacz ile mamy punktów straty do czołowki po raptem 5 kolejkach.Widzę że ta przepaść będzie się pogłębiać i o powrocie będziemy marzyć w kolejnym sezonie. Powrocie do Championship. Wypożyczenie Kacy to kolejna niezrozumiała akcja, on powinien zostać i grać . A do kompletu do Mc Cormacka dokupiono z Leeds Matta Smitha, 25 lat 13 goli w 43 meczach, ktoś coś wie na jego temat więcej? Ja aż tak dokładnie nie interesuję się ligami angielskimi więc dla mnie jest on no name.

  28. matt smith potwierdzony. jest napadzior

  29. Oj bez przesady to dopiero poczatek ligi a na tyle meczow co jest do rozegrania to mozna najebac punktow i to dobrze jeszcze zobaczysz Slayer ze nie ktore zespoly z gornej czesci tabeli na koniec ligi beda w srodku albo na koncu tabeli uwierz mi Championship to jest kurwa maraton pilkarski,a co do Smith to do tego transferu napewno swoje pare groszy wpierdolil McCormack grali razem i nawet im to wychodzilo ten nowy ma dobre warunki fizyczne,silny byle huj go nie przewroci zobaczymy co z tego wyjdzie,mysle tez ze lepiej sie stalo jak zostal Rodallega i Ruiz.

  30. W padlem na chwile do Leeds United na ich strony i troszeczke poplakuja za Mattem facet naprawde potezny w gornych pilkach i przy stalych fragmentach powinien dac sobie rade.

  31. Na automatyczna promocje chyba nie ma co liczyc, ale awans przez play off jest mozliwy. Dalej jednak potrzebujemy czasu na budowe i konsolidacje druzyny.

  32. Moze pokusza sie o sciagniecie gracza doswiadczonego z karta na reku zawsze bylem przeciwny takim graczom ale z drugiej strony jestesmy na zapleczu ligi a nie w lidze no i mamy ciezka reke do wydawania pieniedzy na grajkow,mysle ze zostalo paru dobrych grajkow jak S.Ninis,M Mariga czy L Nguemo napewno ktorys z nch przydal by sie zwlaszcza ze nie sa to dziadkowie i raczej nie sa lub nie byli szczypiorkami.

  33. Dali za Smitha pol miliona, dobry znak jesli chodzi o intencje Khana wzgledem klubu. Zgadzam sie ze przydaloby sie wiecej doswiadczenia no i ta bramka dalej troche martwi.

    Tomi bilety na mecz away z Reading tylko £27 daleko nie mamy🙂

  34. Szkoda ze Felix sciagnal juz jak by nie bylo dosc zaawansowanego wiekiem Wegra,po huj bylo oddawanie i wypozyczanie reszty bramkarzy nie rozumiem tego,a po drugie lepszym wyborem byl by Kuszczak przedewszystkim jest mlodszy ma rowniez doswiadczenie w tej lidze i wreszcie zrobili by uklon w strone polskich fanow. Co do meczu z Reading Jacku napisze Ci szczeze ze na wyjezdze bylem raz i to na Chelsea a wiec raczej to chyba naciagany wyjazd w moim mniemaniu he he,pojechalbym z checia tylko nie wiem jak i czym, pociagiem lepiej czy autokarem ,tez nie wiem jak z biletami czy mozna kupic tam na miejscu czy nalezy u nas na CC?

  35. Moze po prostu Ci co odeszli nie chcieli z Felixem współpracować? Stockdale przecież nie wybrał dużo lepszego zespołu z PL…

  36. Holtby ponoc jak dowiedzial sie ze Feliks ma nas przejac, natychmiast chcial wracac do Spurs. Plotka moze ale to o czyms swiadczy – wszyscy wiemy ze Feliks ma swoja reputacje. Stockdale – powazny blad ale o jego odejsciu mowiono juz od dluzszego czasu i chyba rzeczywiscie Kuszczak bylyby lepszy niz Kiraly. Bylo jeszcze jedno rozwiazanie ale nikt z tych steropianowych mozgow z zarzadu klubu na to nie wpadl. Marek jest teraz numerem 3 w Chelsea, Jose bardzo lubi Fulham bo jego syn jest u nas w akademii i na moje wypozyczenie, chocby do stycznia bylo mozliwe.

    Tomi bilety mozna kupic ze strony FFC ale chyba sobie daruje. Fulham dostal na Madejski Stadion bardzo kiepski sektor, ogladanie meczu z tylu bramki nie bardzo mi pasuje.Chyba poczekam na nastepny mecz na CC

  37. To moze nastepnym razem na CC,widac ze Felix bardzo lubi dominowac i raczej nie lubi sie ukladac z zawodnikami,mam nadzieje ze pewne sprawy przemysli i na nastepny mecz wybiegna w pierwszym skladzie Rodallega i Ruiz brakuje nam doswiadczenia,a takich grajkow jak Woodrow czy Hyndman niech sobie ogrywa pozniej teraz to nalezy podgonic czolowke,moze zagra 4-3-3 jesli by tak bylo a ja bym tak obstawil chociaz na kilka meczow to widzialbym to tak: Ruiz-Parker-David przod McCormack-Smith-Rodallega zawsze przy dobrym wyniku mozna zdjac jednego z przodu i wszadzic Hoogland do Parkera z przodu tez zawsze mozna pozmieniac grajkow za zmeczonych zawodnikow sa przeciez Roberts Eisfeld Woodrow Taggart bardzo jestem ciekaw co to za zawodnik, a co do Smitha to ma cicha nadzieje ze moze bedzie to drugi Zamora on naprawde potrafil walczyc w powietrzu i dogrywac pilki.

  38. Ogladalem dzisiaj czterdziesto minutowa powtorke z meczu Brentford Fulham jak dla mnie Woodrow jeszcze nie zasluguje na pierwszy sklad pierdolil pilki jadna za druga to samo bylo z Cardiff mysle ze Smith lepiej to ogarnie,bardzo dobre zawody rozegral R Williams szybki, dobrze czyta gre powinien dostawac wiecej szans..

  39. http://www.fulhamweb.co.uk/news/felix-admits-patrick-roberts-could-leave.aspx

    Teraz to się tylko można wqrwić…

  40. Pierdolony Mcintosh chce latac dziury w budzecie sprzedajac najbardziej utalentowanych mlodych. Jesli tak podchodza do sprawy to nie ma wogole co mowic o probach powrotu do PR.

  41. To jest wlasnie dowod na chore zadzadzanie klubem nie chca kupowac grajkow huj z tym,ale od tego kurwa jest akademia zeby pozniej sprzedac dobrych zawodnikow za dobre pieniadze na chwile obecna Liverpool daje za niego 15milionow przeciez ten gracz(o ile omina go kontuzje i bedzie rozwijal sie tak jak rozwija bedzie wart cztero a nawet pieciokrotnie wiecej,dziwi mnie to ze wlasciciel z takim kapitalem robi z siebie pajaca razem z tym tepym McKinoshem juz kiedys predzej pisalem pajac odsprzedal klub pajacowi jeden i drugi huja sie znaja i sluchaja tego jebanego szkota.

  42. Niech zalata dziury ze swojego wynagrodzenia i swoich przydupasow to przez nich ten klub jest teraz gdzie jest i niech mi nikt nie pierdoli ze to jest,polityka transferowa Newcastle,czy West Ham potrafili wrocic po jednym sezonie bo do nich dotarlo jaka jest przepasc finansowa miedzy liga a reszta,jesli sprzedaja Roberts nie wiem czy posune sie za daleko ale powinien byc bojkot.

  43. Fulham first half (4-2-3-1): Kiraly; Voser, Hutchinson, Burgess, Burn; Parker, Fazlic; Rodallega, Ruiz, McCormack; Smith

    Bodurov , Stafylidis i Hoogland to już lepiej wygląda

  44. Macintosh to jak Cyrankiewicz w PRL, zmieniali sie sekretarze a ten zawsze byl w wierchuszce🙂 nie rozumiem co on jeszcze robi w klubie ktory rozwala no ale widac Khan sie tym nie bardzo przejmuje.

    Taggart po operacji pachwiny tak ze szybko go nie zobaczymy

  45. Jak kształtują się zarobki w drużynie

  46. Wiem tylko ze Ruiz zarabia 45.000 funtow tygodniowo i dlatego tez nikt nie byl sklonny go kupic czy wypozyczyc – facet nie jest tego wart.

  47. Co do Ruiza to nie wiem czy to dobrze że został.Raz ,że ciągnie dużą kasę, dwa był mocno zdeterminowany żeby odejść więc nie wiem czy będzie mu się chciało zapieprzać na 120%. Jednym słowem obawiam się czy nie będziemy mieli w składzie rozkapryszonego gwiazdorka.

  48. a zarobki innych zawodników jak wyglądają ??

  49. Co do zarobkow nie wiem bo tego typu informacje nie sa ogolnie dostepne

    Ruiz ponoc chce grac bo tak naprawde nic innego mu nie pozostaje. Najsmieszniejsze jest to ze on i Amorebieta naprawde chcieli odejsc i zostali po prostu olani przez inne kluby.Wywiad z Ruizem:

    http://www.friendsoffulham.com/forum/index.php?topic=42364.0

    i cos smiesznego ale czego mozna sie spodziewac po produktach Made in China🙂

    http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/young-newcastle-fans-find-new-4182547#ixzz3CnkNUrLX

    teraz cos mniej smiesznego: sytuacja w klubie, cos mi sie wydaje ze racje mial Czerwek a ja bylem zbyt optymistycznie nastawiony do herr Felixa, jego metod i zbyt sceptycznie do tego co mowili nasi ex zawodnicy o sytuacjii w FFC. Jesli oczywiscie dac prawde wpisom na friends of fulham forum

    a tu caly watek i dyskusja :

    http://www.friendsoffulham.com/forum/index.php?topic=42351.0

  50. haha. Wstyd. Barwy podobne… tylko inne kluby. Jutro Reading,trzeba wygrać i wydostać się z strefy zagrożenia ! COYW ! Miłego weeknedu Panowie !🙂

  51. Dzięki i wzajemnie🙂
    Ja z góry przepraszam za brak zapowiedzi, zabrakło mi czasu aby wszystko dokładnie przemyśleć🙂
    Zobaczymy, jak będzie dzisiaj. Oby szczęśliwie dla nas.
    COYW!

  52. http://goatd.net/88608/watch-reading-vs-fulham

    mamy streama 🙂

  53. wyglada ze ktos to nadaje z trybuny stadionu🙂

  54. i no 1:0😦

  55. Juz po meczu dalej nie ogladam, Smith czerwona i gramy w 10 ciu

  56. Totalne dno, graja b.kiepsko no i zolta kartka Hyndman…bedzie lanie
    FELIX OUT !!!

  57. McCormack nie jest wart nawet 2 mln

  58. Zaparkowali autobus na swojej polowie i poki co tylko1:0, bez wzgledu na wynik dzisiejszego meczu (cuda czasem sie zdarzaja) mysle ze przyszedl czas aby herr Felixowi powiedziec danke schoen und aufwiedersehen.

  59. To jest wlasnie przeklenstwo ktore ciazy na tym klubie od lat – kupowanie zawodnikow za duze pieniadze ktorzy okazuja sie niewypalami. Trzeba bylo kupic kogo innego- Rhodes byl w zasiegu reki za taka kase

  60. we are going down…

  61. Przy takiej grze jak ogladam to juz raczej League Two niz League One

  62. a gdyby nie Kiraly to byloby juz ze 3:0 inna sprawa ze Reading tez gra nie najlepiej chociaz w porownaniu z nami to jak Barcelona

  63. Dlaczego Rodallega nie gra w tym sezonie?

  64. 2-0 kto zastąpi Felixa??

  65. no juz jest 2:0 , no to na tym koniec, milego wieczoru panowie, nie ma sensu dalej ogladac tego g…

  66. Kiraly pieknie sie zachowywal przy roznych przed strata bramki. stal, biegal, ale nic konkretnego nie robil…

  67. nawet gdyby Smith nie dostal czerwonej to pewno wyniki bylyby taki sam, jesli dzis go nie wywala to zaczne myslec ze Khan kupil jednak grunt nad Tamiza a nie klub

    No wlasnie gdzie sa Hugo i Roberts? na lawie zamiast grac…oj panie Feliks

  68. Środa Nottingham Forest lider

  69. i znowu dostaniemy w dupe…niech przeprosza Rene i dadza mu szanse wyprowadzic nas z tego gnoju

  70. dla zainteresowanych…
    http://www.change.org/p/for-the-removal-of-felix-magath-as-manager-of-fulham-football-club-remove-felix-magath-as-manager-of-ffc#

  71. Podpisalem tyle ze podobna petycja co do wyrzucenia Jola pojawila sie dokladnie rok temu…czas najwyzszy zeby cos zrobili bo to juz jest farsa.

  72. Czy ktoś wie kiedy wypier… tego nieudacznika ?
    Nie ma na co czekać .
    Po każdym meczu tłumaczenie jak by gość był na haju , wszyscy narzekają , wyników brak.

  73. Ja też się podpisałem ale czy to coś da? Prawda jest taka, parę postów wcześniej była dyskusja n/t naszego powrotu do Premiership, czy jeszcze ktoś ma wątpliwości? Nie miałem możliwości zobaczyć jakiegoś meczu w tym sezonie(na szczęście/niestety,niepotrzebne skreślić) ale tabela mówi za siebie. Ostatni plac po 6 kolejkach , tragiczny bilans i co dalej? Najgorsze to jest to ,że my nie przegrywamy meczów tylko dostajemy wpierdol jak z Derby czy teraz z Reading. Dojdzie do tego , że trenerzy i kibice będą sobie myśleć: nasza drużyna jest w dołku ale następny mecz gramy z Fulham to się chłopaki odblokują.
    I myślę że Felek nie do końca jest tu winny, taki przemiał w składzie jaki miał miejsce nie mógł przynieść nic dobrego, poza tym to zarząd powinien zdawać sobie sprawę czy zatrudnia odpowiednią osobę.Sam Magath też powinien dostosować się do specyfiki klubu czy ligi.
    Na razie jest prosta droga do następnego spadku, przegrywamy ze wszystkimi.Fulham wygląda nie jak spadkowicz walczący o powrót ligę wyżej tylko jak beniaminek, który pierwszy raz gra w tej lidze i zbiera tzw frycowe.

  74. miałem oczywiście na myśli płaci a nie zbiera frycowe

  75. Zgadzam sie z Toba w 100%, zreszta pisalem juz wczesniej ze winna lezy w duzej mierze w sposobie jakim ten klub jest zarzadzany. W sytuacji przyslowiowych chlopcow do bicia bylismy juz w Premiership – wszyscy sie smiali ze mecze z Fulham to 3 lub najgorzej jeden punkt. Oby tylko klub nie okazal sie w przypadku Feliksa tak uparty jak w przypadku Jola, rezultaty mowia same za siebie – nie ma na co czekac bo nic juz z tego nie bedzie. Magath jak i Jol sam nie odejdzie z wielu przyczyn glownie finansowych. A przy okazji moze wreszcie odesla do szatni Macintosha -glownego winowajcy tego co sie dzieje w klubie od paru lat

  76. Czerwona bez dyskusji

  77. felix nadal trenerem?

  78. Panowie, jedno co mnie cieszy jest to ze zgadzamy sie chociaz w jednym co do nie udolnego prowadzenia klubem i to nie przez tylko samego obecnie wlasciciela to wszystko zaczelo sie plus minus piec lat temu za jebanego Al Fayeda do dzisiaj jak slysze piosenki wychwalajace bylego wlasciciela spiewane w duzej mierze przez samych anglikow to kurwa mi sie zygac chce.Jaka mamy polityke taka mamy tak samo wedlug mnie nie mozemy obarczac za wszystko Felixa,ogladajac skroty uwierzcie mi ze Reading nic nie pokazal tak samo wygrywaly znami druzyny predzej nie pokazujac nic w kazdym meczu przejebalismy dlatego ze nie jestesmy jeszcze na tyle zgrani i doswiadczeni (mowa o naszych mlodych zawodnikach jak David czy Hyndman prawda jest taka ze to do na ich barkach jest pozostawiona nasza gra ofensywna) mam nadzieje ze na srode wroca do skladu Ruiz i Rodallega potrzebujemy doswiadczenia mimo naszej naprawde zdolnej mlodziezy popatrzcie chociaz na to ilu lat na chwile obecna potrzebuja druzyny takie jak Nottingham czy Derby aby wrocic do ligi pod wzgledem finansowym tez zle nie stoja a jednak ich sklady byly budowane przez dlugi czas.

  79. Teraz widac po prostu ze wypasc z PR latwiej niz wejsc z powrotem, zwlaszcza majac w zarzadzie klubu totalnych debili.Nam w tej chwili grozi powtorka z 1968 – 2 relegacje w ciagu 2 sezonow. Zdaje sie ze Khan odmowia zwolnienia Feliksa, czyli mamy sytuacje z przed roku kiedy trzymali Jola zbyt dlugo a rezultat znamy. Feliks nie jest winny w 100% temu co sie dzieje no ale chyba dla klubu byloby lepiej gdyby jednak odszedl. Tak Tomi wszyscy pamietaja AL-Fayeda z lat 1997 -2010 zapominajac o jego ostatnich paru latach rzadow w FFC – wszystko bylo w miare ok dopoki nie zdecydowal sprzedac klubu (okolo polowy 2011) i przestal dawac kase, od tego momentu relegacja byla kwestia czasu. Miejmy nadzieje ze Ruiz i Hugo zagraja w srode i moze wreszcie nastapi przelamanie. Swoja droga co sie dzieje z Trotta? Chcial odejsc ale dalej jest na liscie zawodnikow klubu

  80. nasi strzelają w olympiacosie

  81. o wyniku lepiej nie pisac…chyba to juz koniec Feliksa

  82. przynajmniej wstawił rodallege

    • Aleeee mecz !! Z 2-0 na 2-3 !! COYW!!!!

  83. 3-2

    • Jakas masakra….4-3..

  84. Szkoda ,ze nie utrzymali dobrego wyniku do konca widac ze grajkom zalezalo i raczej grali dla Felixa szkoda ze tak pozno zrozumial ze jednak potrzebuje wiecej graczy doswiadczonych niz to jak zaszalal z mlodzieza od samego poczatku,mlodych trzeba bylo w prowadzac z stopniowo,wreszcie zagral Rodallega tak jak chcialem troszeczke jak dla mnie Amorebieta powinien grac z Bodurovem na srodku na lewa niech wroci Stafilidys do pomocy wjebal bym Ruiz Parker David Hoogland dzisiaj wygladalo to inaczej z przodu dobry mecz zagrali McCormack i Rodallega jeszcze jedno niech wroci na bramke Bettinelli,dalej mysle ze powinien Felix zostac a jesli stanie sie inaczej najlepsza osoba na nowego managera wedlug mnie byl by M Laudrup jesli ma ktos przyjsc niech przyjdzie mlody widze ze trenerzy i managerowie w wieku 60-ciu lat i wiecej po prostu sie wypalaja tak jak w naszym kraju polska mysla szkoleniowa to juz minelo czas na mlodych managerow jak Martinez (Everton) Rodgers (Liverpool) czy Laudrup i wielu zdolnych innych.

  85. Narazie nie wyglada aby Feliks zostal zwolniony, mimo ze ogromna wiekszosci kibicow domagaja sie jego glowy. Po meczu z Reading bylem zdania zeby wywalic go natychmiast teraz nie jestem tego taki pewny. Napewno jest wielu zdolnych managerow tylko kto z nich zdecyduje sie przejac zespol w takim stanie i najwazniejsze pytanie czy cos to zmieni.

    PS Dzis wieczorem na Motspur Park ma sie odbyc jakis protest kibicow

  86. Felix feeling very sorry for Fulham fans

  87. Przeprosiny nic nie dały żegnamy bez żalu pana Felixa:
    http://www.insidefutbol.com/2014/09/18/official-felix-magath-sacked-as-fulham-manager/161637/?

    „Raduje się serce,raduje się dusza”

  88. Sing Alleluja!!!

  89. OK i co dalej?

  90. No to zobaczymy co z tego wyjdzie prawde mowiac duza czesc kibicow chciala aby wybrano jego,zycze mu jak najlepiej,ale jestem ciekaw jak zareaguja te jebane angielskie paly zadufane w sobie jak mu nie pojdzie,czy stula swoje pizdy i beda cicho siedziec jak za ostatnich lat gdy w klubie rzadzil Al Fayed nic nie wspierajacy klubu i jego jebany lachodziag McKintosch rujnujacy ten klub na oczach tych niby 90procent kibicow Fulham ktorzy chcieli zwolnienia Magath,gdy zasiadam na CC zawsze jest to sektor Hammersmith Stand ale napisze szczeze ze gdy dalej bedzie hujnia z wynikami poobracam sie w kolo i zasmieje im sie wszystkim w twarz mimo ze sam kibicuje tej druzynie.

  91. No właśnie „co dalej”? Czy jest szansa że nowemu trenerowi uda się ustabilizować klub gdzieś w środku tabeli ( bo na awans już nie ma co liczyć) czy czeka nas dramatyczna walka o utrzymanie? No i czy ten trener będzie tymczasowym czy stałym? Na razie same znaki zapytania.
    Cardiff wywaliło Solskiaera, jakoś nie idzie spadkowiczom w tym sezonie.

  92. moim zdaniem to musi być jakiś menago zakorzeniony w świecie piłki wyspiarskiej. znający realia championship i umiejący motywować młodzież…i młody…tylko czy widząc w jakiej sytuacji jest fulham dziś to czy znajdzie się ktoś kto podejmie się takiej misji?…

  93. Dokladnie to samo pisalem we wczesniejszym komentarzu, uwazam ze dotyczy to takze zawodnikow ktorzy nie sa zbyt skorzy do przejscia do klubu ktory znajduje w takiej sytuacji. Mowcie panowie co chcecie ale Magath stal sie w pewnym sensie kozlem ofiarnym, wiadomo zarzadu nie wyrzuca a moze wlasnie to akurat powinni zrobic.Bledow zrobil duzo to fakt ale kto do kurwy nedzy sciaga do klubu faceta ktory nie ma pojecia a realiach angielskiej pilki noznej nie mowiac juz o tym ze nie bardzo moze dogadac sie z zawodnikami.
    Kit Symons cieszy sie dobra reputacja i zna mlodziez jak nikt inny. Co coz pozyjemy zobaczymy.

    a tu cos ciekawego, moze dlatego przegralismy final LE

    http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2761066/Danny-Murphy-reveals-horrible-moment-Clint-Dempsey-punched-glass-window.html#ixzz3Dh0yfa7t

  94. W tej chwili wiemy, że gorzej nie będzie. Kit potrafi prowadzić młodzież, a to nasz największy skarb. Zespołowi potrzeba pozytywnej motywacji – po Felixie może być tylko lepiej także w tym aspekcie. Wczorajszy mecz pokazał jak wielkie mamy braki w przechodzeniu z fazy ataku do obrony – presingu brak, strat całkiem sporo. Zresztą, jakby policzyć wczorajszy skład to w obronie zagrało 4 środkowych obrońców, boczni zagrali w pomocy i do tego jeszcze 2 defensywnych pomocników. Z 8 defensywnymi zawodnikami to i tak dziw, że 3 bramki strzeliliśmy.

    Zapomniałem dodać link

  95. Rene. Nie zatrudnić, tylko nie zwolnić.Tu potrzebny jest trener z jajami, tylko pierw trzeba wypierdolić tych pajaców z zarządu. Ledwo spadamy z PL a teraz jesteśmy na dnie Championship. Zamiast myśleć o powrót na swoje miejsce będziemy liczyć na utrzymanie..szkoda…

  96. Jesli wejdzie ze swoja mlodzieza w tym samym stopniu co Magath lub jeszcze wiekszym powrot do ligi przedluzy sie troche nie daj Boze niech posprzedaja sezon po sezonie kilku najlepszych mlodziezowcow to beda lizac sie wzajemnie po chujach ale z roku na rok beda spadac z kazdej ligi

  97. Podobno Danny Murphy chce zostać trenerem Fulham. Fajnie, tylko czy facet który nigdy nikogo nie trenował nadaje się żeby wyciągnąć nas z tego bagna? Pewnie nadał by się na ławkę ale nie w roli pierwszego szkoleniowca. A biorąc pod uwagę krytykę kibiców zarząd może zrobić gest pod publiczkę i zatrudnić Dannyego, tylko cała akcja może się skończyć jak np z Shearerem i Newcastle parę lat temu.

  98. Po Jolu tez wydawalo sie ze nic gorszego nie moze sie zdarzyc a jednak sie zdarzylo. Poki co Kit czy nowy manager beda musiali grac tymi ktorzy sa w klubie czyli na jakies rewelacje nie ma co liczyc. Jedyne co powinni zrobic to sciagnac Steka z wypozyczenia bo inaczej do stycznia bedziem mieli kolejny rekord straconych bramek. Co do naszego zarzadu – przez nastepne dwa lata beda dostawali od FA kase jak za gre w Premiership (parachute money) i tak mysle ze naprawde maja mocno w dupie to czy wrocimy czy spadniemy do League One. Gdyby bylo,inaczej to nie bylibysmy na doli tabeli i nie musieli szukac kolejnego managera. Kluby takie jak QPR, WH czy Newcastle podeszly do szybkiego  powrotu do PR serio a naszym debilom wydawalo sie ze Championship to bedzie zabawa. Chyba ze to wszystko jest czescia planu ktory zaklada degradacje zespolu do poziom League Two albo Conference, przeniesienie stadionu gdzies na zadupie a nad brzegiem Tamizy powstana nowe apartamentowce warte miliardy funtow i cala kasa zainwestowana wczesniej zwroci sie z niezlym zyskiem

  99. Wydaje mi się, że osoba mocno związana z klubem jest dobrym wyborem. Zobaczymy tylko, jakie będą wyniki. Jeżeli jednak Kit będzie sobie radził, nie widzę powodu, żeby go nie zostawiać.

  100. Danny M bardzo fajny facet mocno zwiazany z Fulham,ale jednak brak jakiegokolwiek doswiadczenia,niech narazie dostanie szanse Kit zna tych chlopakow juz troche a przedewszystkim swoja mlodziez,huj wie moze to bedzie taki nastepny Rodgers lub ktos inny z mlodego pokolenia managerow,duze Nie na posade managera dla takich kandydatow jak Lennon Sherwood i innym przecietniakom,jeszcze jedno jesli dostaja takie same pieniadze z FA jak rok temu jakim hujem sa ciecia w klubie? i jakies oszczednosci,brak prawdziwych wzmocnien? moze tak Ci bardzo zadufani w sobie i falszywi anglicy zamiast chodzic na Motspur Park z protestami o zwolnienia managerow zrobili protest przeciwko wlascicielowi.

  101. http://anglia.goal.pl/index.php?dzial=aktualnosci&artykul=289136

  102. Kit i Danny jako asystent i nie sprowadzac zadnych Lennonow czy innych baranow no chyba ze sciaga Pulisa ale to chyba nam nie grozi.

    Tomi stracili kase gdzie indziej : transmisje, bilety sezonowe, kasa dla Jola i Rene, wypieprzyli kupe szmalcu na modernizacje Riverside , sponsorzy tez placa mniej za Championship i pewno ta lista nie jest pelna. Tylko ze…mamy ponoc bogatego wlasiciella i dla niego to nie powinno byc problemem.

  103. Ruiz w Fulham ? Myślałem że został wypożyczony..

  104. Rodallega jest świetny na Championship, naprawdę🙂

  105. @Cris – mówiło się o zainteresowaniu nim klubów niemieckich, ostatecznie spełzło to na niczym.

  106. Jak na razie siedzimy na Blackburn, brakuje tylko dobrego dogrania. Przed chwilą bramkarz przy wybiciu trafił w Rodallegę, piłka jednak nie wpadła do bramki.

  107. Hutchinson, ty debilu…Dobrze nam idzie, to ten idiota musi czerwoną kartkę dostać…

  108. myśle ze po czerwonej hutchinsona znam rezultat tego meczu

  109. Masakra jakaś ;/

  110. przegrywamy😦

  111. I 0:1. Super Shaun bohaterem dzisiaj. Mieliśmy szansę dojechać Blackburn…

  112. zamiast McCormacka mogliśmy wydac kase na lepszych zawodników

  113. Już niewiele nam brakowało teraz…uderzenie jeszcze bardziej poszłoby na długi słupek i byłoby 1:1.

  114. W 11 byśmy ich pyknęli. Tyle mam do napisania o tym meczu.

  115. pewno tak tylko taki juz nasz los…a jak wogole grali, jest jakas nadzieja?

  116. Do momentu czerwonej kartki wszystko szło nawet dobrze, potem wszystko się spieprzyło, a następnie w końcówce znów dobra forma, tylko zabrakło szczęścia.

  117. To co chce napisac to tylko tyle ze KURWA brak mi slow na to wszystko,meczu nie widzialem nawet nie wiem w jakim skladzie zagrali i jakim ustawieniu,chyba na jakis czas odpoczne sobie od wpisow i zagladania na jakakolwiek strone zwiazana z Fulham. Co do czerwonej kartki dla Hutchinsona nie wiem co nawiwijal dostajac ja,ale jak dla mnie z tej maki chleba nie bedzie to jest przecietny gracz oczywiscie sciagniety do nas z karta na reku jak 80procent graczy w ostatnich paru sezonach jesli nie ma funduszy na transfer gotowkowy to takich sie sciaga w poprzednim sezone zostal sciagniety z przecietnej ligi szkockiej dokladnie z vice mistrza kraju,byl podstawowym graczem zobaczcie ile ten zespol mial straconych bramek na koniec sezonu,przeciez to jest kurwa smiech na sali jacy gracze przychodza do tego klubu,klubu ktorego wlascicielem jest miliarder czy bilioner dla mnie jest jebanym kondonem jak i jego poprzednik

  118. Podobno Mackay byl na trybunach wczasie meczu,bedzie nowy manager? jak dla mnie dobry wybor,duzo lepszy niz te nazwiska ktore podalem wczesniej

  119. Niestety duzo latwiej kibicowac Chelsea czy Spurs niz Fulham…i wcale Ci sie nie dziwie Tomi bo wszyscy jestesmy mocno sfrustrowani tym co sie obecnie dzieje. Co do managera to mysle ze Kit i jego ekipa jest w tej chwili lepszym wyjsciem niz sciaganie kogos nowego. Przynajmniej powinni dac mu szanse

  120. poczytajcie o magathcie „ostatnim dyktatorze w europie” na polskich portalach…maskakra. choć pewnie w anglii już o tym pisali.

  121. Pisali, pisali…i o karze 10 tys funtow dla dwoch mlodych co to sie spoznili na trening ktora z wlasnej kieszeni zaplacil Scott Parker i o tym jak chcial leczyc kontuzje Hangelanda twarogiem etc etc, tylko pamietajmy ze mamy do czynienia z prasa ktory tradycyjne szuka tego rodzaju rodzynkow i jak zawsze dodaje i przekreca – zwlaszcza ze Anglicy maja wrodzona awersje do Niemcow. Nalezy tylko zadac pytanie po co wogole sciagnieto takiego faceta do Fulham i dlaczego po raz kolejny nie rozliczono z tego pana M bo to wlasnie on zasugerowal Feliksa jako osobe ktora zapobiegnie spadkowi klubu. Jego metody byly wszak znane, sam Khan przyznal ze wiedzial o nich ale nic nie robil liczac na rezultaty i dopiero kiedy znalezlismy sie na dole tabeli, postanowiono cos zrobic. W rezultacie bedziemy walczyc o utrzymanie sie w Championship a nie o awans do PR.

  122. Co do twarogu to wczoraj czytałem „dementi” Felixa, które raczej potwierdzało niusy dot. leczenia twarogiem niż je dementowało…

  123. Poszlismy do pubu a jestesmy na CC tak nas ponioslo…2:0 zdecydowana poprawa gry no ale jeszcze duzo do konca CMON FULHAM !!!

  124. Właśnie zobaczyłem wynik…i zaskoczenie, miłe zaskoczenie. COYW !

  125. 2:1 przestali grac i Doncaster sie obudzil…

  126. Zaczynam miec watpliwosci czy dowioza ten wynik…no i jeszcze Kavanagh wchodzi na boisko…

  127. Widac powazne braki szkoleniowe…no i karny

  128. OBRONIL !!!!

  129. 5 minut doliczone

  130. Kuźwa, wystarczy tylko kontrolować, a oni wydziwiają…
    Wielkie brawa dla Bettinellego!

  131. Koniec udalo sie🙂

  132. No, gramy dalej! Chociaż tutaj nam dobrze idzie😀

  133. Cieszy to zwyciestwo tyle ze mielismy BARDZO duzo szczescia i smie twierdzic ze gdyby ten mecz byl o jakies 10-15 minut dluzszy to nasi nie daliby rady. Pierwsza polowa -zdecydowana poprawa, chec gry, mogli strzelic co najmniej 4 bramki. Druga polowa kiedy Doncaster zaczal gra -totalne dno, cos jak za czasow Jola i Feliksa z slynnymi podaniami do bramkarza z polowy przeciwnika, Williams nie byl w stanie strzelic gola w sytuacji sam na sam z bramkarzem itp. Wiadomo ze nie mozna sie spodziewac cudow ale nie jest dobrze. Kit moze nie byc w stanie tego ogarnac – jedno pewne ze w styczniu musza znalezc jakies sensowne wzmocnienia – doswiadczonych zawodnikow. Przy obecnym skladzie i grze jak dotychczas nie mamy (moim zdaniem) szans na utrzymanie sie w Championship

  134. W następnej rundzie gramy z Derby i powiem szczerze – mam nadzieję że odpadniemy i będzie się można skupić tylko na lidze i obronie przed spadkiem.Oby nie było powtórki z meczu ligowego ale takie 0-1 czy 1-2 i finito z pucharem, gramy o utrzymanie w lidze.K…a do czego to doszło żebym życzył porażki drużynie której kibicuję…

  135. Te same uczucia slayer, straszne ze w koncu wrzesnia rozwazamy czy utrzymanie sie w Championship bedzie mozliwe….

  136. wyciągają na 2:1!!! utrzymać tylko…

  137. http://goatd.net/89846/watch-birmingham-vs-fulham

  138. Roberts znowu na lawie..

  139. Hugo k…a mac….

  140. Błagam, niech to utrzymają! Oczywiście graliśmy dobrze, ale rywalom trafił się strzał życia z 30 metrów…ale podnieśliśmy się, oby tak dalej!

  141. i hugo znowu…

  142. Jezus Maria, Rodallega zamiast strzelać to do środka podaje…a McCormack taką piękną piłkę zagrał…

  143. TAK JEST, WYGRYWAMY!!!!!

  144. NARESZCIE 3 pkty🙂 tak trzymac

  145. Wreszcie wygrana ! Tak trzymać !

  146. Teraz Bolton u siebie, to musi być zwycięstwo. Dalej przykro się patrzy na tabele a po drugim zwycięstwie z rzędu nasi wkońcu uwierzą w siebie. COYW !

  147. „Danny Murphy i Brian McBride znaleźli się w pięcioosobowym komitecie doradczym przy właścicielu Fulham Shahidzie Khanie. Jego zadaniem jest znalezienie następcy Felixa Magatha.
    Obok Anglika i Amerykanina w komitecie znaleźli się David Daly (jeden z dyrektorów firmy Nike), Huw Jennings (szef klubowej akademii) oraz Niall Quinn (były reprezentant Irlandii, przez wiele lat związany z Sunderlandem).”
    Trochę to dziwne, chyba nie słyszałem żeby do wyboru nowego trenera jakiś klub powoływał specjalny sztab, ale może to i dobre rozwiązanie.Dziwi mnie jednak co w tym składzie robi pracownik Nike, jak by nie patrzeć firmy konkurencyjnej w stosunku do Adidasa , który teraz ubiera naszych zawodników. Zresztą samo to że pracownik jakiejkolwiek firmy produkującej sprzęt sportowy czy cokolwiek innego ma mieć jakiś wpływ na wybór managera wydaje się dziwny. Quinn to też swwego czasu dobry piłkarz ale chyba w żaden sposób nie związany z Fulham , więc ciekawe dlaczego trafił do tej grupy.

  148. Moim zdaniem najważniejsze jest jednak to, że liczba osób związanych z Fulham jest większa (Danny, Brian i Huw)🙂 Miejmy nadzieję, że ich racje okażą się najważniejsze.

  149. Jesli dzis bedzie dobry rezultat to pewno Kit zostanie, tez troche mnie zdziwil ten komitet no ale jesli to pomoze to why not

  150. Ktoś w komentarzu na Facebooku przedstawił prostą koncepcję – Kit menedżerem, Danny asystentem a Brian członkiem sztabu🙂


Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Kategorie

%d bloggers like this: